söndag 28 mars 2010

Vackra ting.

En alldeles vanlig söndag. Skulle det kännts annorlunda? Lär man sig aldrig? Födelsedagsförväntningar infrias sällan, det känns ju likadant efteråt som innan.


En nybakad 30-taggares tankar från fåtöljen. Dagens outfit äro rosa tånaglar, beige chinos, lös vit skjorta och hästsvans. OCH shit! Varje dags nya accesoarer; min nya fina vita GANT-klocka (från mitt hjärta) och ett fantastiskt halssmycke från Marc Jacobs (av fina kusinen). I like fylla trettio. Härligt att ha gäster och ha det trevligt, men underbart att få fina presenter! Jag önskar mig inte fred på jorden, jag vill ha vackra saker! Överallt! ;-)

Jag fick också det jag önskat mig mest - moneysar. Jag ska köpa mig en cykel. En cykel som jag ska susa med i Brämhult. Fram och tillbaka till affären, till och från jobbet om vädret tillåter - med cykelkorgen fylld med handväska och finskor. Hur bra som helst! En fin transportcykel helt enkelt!

Till helgen är det dags för det stora partajet med alla vackra och underbara vänner från halva Sverige. Sen kommer vårt liv åter vigas totalt åt husbyggeriet, planering och bloggande. Husbloggande that is. Ska försöka fylla tanken med inredningstips, soffinspiration och innerväggsisoleringstankar.

'Til then, ha en fortsatt fantastiskt fin påskvecka! Pynta på som fan, för påsken ska vara glad och fjäderfylld! Äggande god.

Puss P

6 kommentarer:

  1. JÄTTEFIN Klocka! Din man har bra smak, eller hur? Glöm inte att köpa en cykelhjälm också!
    Mamsi

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott! Superfin klocka, schysst man ;-) Själv blir jag 40 nästa år, perfekt att man nu för tiden blir en cougar och ingen kärring... Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis på 30-årsdagen. Ser fram emot mer bloggande men kanske inte om inneväggsisolering ;). Klockan var snygg som rackarn förresten.

    SvaraRadera
  4. Kramar till födelsedagsbarnet!

    SvaraRadera
  5. Ny generation fasadsiffror vilka sätter personlig prägel på Din fasighet.

    Välkommen till www.fasadsiffra.se

    SvaraRadera
  6. Grattis i Efterskott! Snygg klocka... me like!!! Alltid kul med kalas & partaj, hoppas ni får superkul! Jag minns själv min 30-års fest.. ett mminne för livet :)

    SvaraRadera