tisdag 2 mars 2010

Rum växer fram

Shit vad ni kommer sucka över mig nu... Shit så dålig jag är!

För jag har varit uppe i huset och sett en snudd på färdig övervåning idag!!!! Waaaah! Men. Inte tagit kort. Så det blir inga bilder. Häpp så roligt, nu loggar vi ut... ;-)

Jösses så snabbt de jobbat! I söndags var övervåningen tom på rum, och idag fanns där klädkammare (en HELT fantastisk sådan), tre sovrum, förråd, stort badrum och TV-rum... Galet. Nu håller vi bara tummarna att de hann få med våra sent beställda OSB-skivor på utvalda väggar... Det får allt bli ett litet härligt samtal till projektledaren i morgon.

Fatta hur skönt det blir med hus på två plan, vi är så himla glada för att vi stått fast vid detta. Kunna ha det tyst eller soft musik där nere och lekande eller sovande ungar där uppe. Nästa OS kanske jag slipper vakna mitt i natten av ett GÖÖÖÖTT, för då sitter Johan på nederplanet och stör nobody med sitt hockeytittande. Hoppsan, kom på att nästa OS kanske har bättre tider, men det vet jag mindre om.

Vi har idag invigt ett nytt gym också! Vi tog Busprinsessan med oss och tränade till tusen i en timma. Jag tror på allvar att hon är världens snällaste unge... Helt otroligt. Nu blir det till att tona muskler och bränna fett så vi orkar med en sommar med trädgårdsanläggning.

Over and out, Puss P.

3 kommentarer:

  1. Skäms på sig, in med bilder senast till helgen ;-) Det låter ju fantastiskt bra, gubbarna vet vad de gör :-) Kram L

    SvaraRadera
  2. Jo det har sina fördelar med två plan också. Men inte skrek han vä GÖÖÖTT åt OS-hockeyn. Den var ju mer SKIIIIITT! ;)

    SvaraRadera
  3. Det är just sånahäringa inlägg jag stör mig på...

    Man kan inte bara skriva att typ... "nu är kaklet på plats" utan att visa någon bild.

    Skämmes ta mig faen. Våga inte gå till bygget mer utan kamera!!!

    ;-)

    Kram Maria

    SvaraRadera