onsdag 27 januari 2010

Eufori!

Det är fantastiskt med bra musik!

Världens bästa H gav mig en biljett till världens bästa Depeche Mode. En för tidig 30-årspresent som avnjöts igår på ett fullsatt Scandinavium.

Det var helt jävla sagolikt. Sjukt! Depeche har varit med sedan blandbandens tider och jag vågar påstå att deras samlingsplatta 86-98 är en av de allra bästa. Slår många av Madonnas, till och med :). Inga små ord med andra ord.
Depeche Baby Yeah!

Lycka. Vänskap. Värme. Musik. Dans på sittplats. Tack.

5 kommentarer:

  1. Wow, är så grymt avis på er som kunde gå!!! Hade också velat vara där, vet ju vilket röj det brukar vara :) Men glad samtidigt att du fick uppleva detta kultband!!!

    Massa kramar

    SvaraRadera
  2. vassegod!
    Det var ett nästintill enbart egoistiskt nöje att dels få se dig glad men också att få se Depeche Mode live. Magiskt var ordet.
    Och tack för äran att plats bland allt kakel och designprylar. När jag ser mitt lätt rödmossiga ansikte så skulle jag vilja påstå att ni nog skulle gått på det röda kaklet för då hade ni haft en matchande vän till det.

    SvaraRadera
  3. Apropå bra musik...
    http://dl.dropbox.com/u/1848955/091230_Bramhult%2070%20sek%20.mp3

    SvaraRadera
  4. David! Jag jobbar ju med radioreklam, detta är ju fantastiskt!

    SvaraRadera
  5. Hm... Och folk undrar varför jag inte lyssnar på reklamradio?! I den här frågan gällande den där reklam som ALLA pratar om och jag nu varit tvungen att googla måste jag nog hävda att det är bra skönt att vara pretto. ;)
    (men tio poäng för genomslagskraften, den som gjorde reklamen är ett marknadsföringsgeni)

    SvaraRadera