måndag 25 januari 2010

Belysningsidé

Tänk så bra det är att ta en fika.

Innan vi sällade oss till alla andra och såg Snabba Cash (som för övrigt var alldeles jättebra!) så tog vi en härlig fika nere vid Viskans strand. Man kan tro att vi släppte hustankarna för en stund och tittade varandra i ögonen och viskade små kärleksfulla ömhetsbetyg. Det kan man tro. Eller så kan man tro att vi hittade sjukt bra idéer i fikinredningen. Som spotlights till exempel. Och så drack vi thé också förstås.

We like! Det ska bli spännande att träffa elektrikern om ett par veckor. Så får vi se hur långt det räcker med idéer och hrrm, pengar. Trist det där. Men snygga idéer, det har vi gott om!

5 kommentarer:

  1. Åh jag skulle vilja ha er som en krönikör i min morgon tidning (för om det var så så hade jag ju faktiskt köpt mig en morgontidning) för ni skriver så härligt båda två och jag älskart'!

    SvaraRadera
  2. Åh vad snällt Friday! Vårt hus och vår blogg är våra bebisar :)

    SvaraRadera
  3. Heeej
    Man kopplar inte bort bygget en sekund. Man tittar/letar omedvetet efter nya idéer och lösningar... konstigt vore väl annat egentligen :)
    Så filmen var bra, jag ska se den nästa vecka... längtar!
    ha det fint!
    kram

    SvaraRadera
  4. Halloj, fick tips via en av era bloggläsare om dessa lampor. Var hittar man dem?
    Vad roligt att ni heter J&P, det heter min man och jag också. Fast han heter inte Johan, men jag heter Pernilla. :)
    http://vi-bygger-ett-hus.blogspot.com/

    SvaraRadera
  5. Hej Pernilla! Sjukt snyggt namn :)

    Ingen aning, vi måste nog gå tillbaka till caféet och kolla, eller höra med elgubben om han fattar vad vi menar. Men visst verkar de smarta? Riktbara till tusen och snygga på köpet.

    SvaraRadera