söndag 7 februari 2010

Snygg å smal

Jag har bestämt mig för att vara en snygg och smal husägare, inte en sunkig gå-i-mysbyxor-tjej som bor i lägenhet längre alltså. Fint hus - fin fru! Eller ja, fru och fru, fästmö dådå.

Nänänä, jag ska vara sjukt piffig, medveten och smal, varje dag när jag hasar, nej, nej, nej - trippar, ut till brevlådan och hämtar tidningen.

Så nu är dagens 5 km i skidspåret avklarat, de 100 situpsen på bollen likaså och gulaschsoppan väntar på att Johan ska komma hem. Nu blir det duschen och sen hoppa i mysbrallan - gäller ju att passa på medan jag får vara mig själv! :)

Trettiårskris? Va!?!

Kram P

3 kommentarer:

  1. fan jag kunde skrivit det själv!

    ;-)

    kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Jag hittade hit via vibyggerhus.se då jag letade lite efter Anebyhus-bloggar. (Vi är på vippen att välja dem som husleverantör.)
    Vi är ruskigt intresserade av att veta lite vad ni tycker så här långt, både om tillverkaren i stort men även vad ni tycker om t.ex. husstandard & priser.
    Är det något ni vill dela med er av så får ni mer än gärna maila oss på emmelines@telia.com.
    Mvh
    Emmeline Andersson

    SvaraRadera
  3. Snygg & smal, undrar hur länge det håller ;-) Fast det är ju en fördel om man var det redan innan man byggde hus, annars kan det bli tufft...hrm...

    SvaraRadera