torsdag 25 februari 2010

Den som spar den har...

... pengar över till klääääääder!

I tighta hussparartider så är det inte så himla lajbans längre att få lön. Pengar in på kontot, pengar ut på kontot, pengar in på sparkontot. Många saker finns att lägga pengar på; möbler, trädgård, plattor, altan, kontantinsats. Listan kan göras låååååååååååååång.

Men idag kom det lön in på bankkonto á la P - och här har det redan spenderats! Hahahahaha! Oah, ljuvligt. Jag har köpt nya kläder och jag har klippt mig! Fantastiskt välbehövligt med både och - gotta love love love!

Så här kommer mitt spartips för dagen: boka tid hos salongens elev. Rabatterat pris men samma kvalitet. Rabatterat pris = pengar över till kläder! :) Och sen ska resten in på det andra kontot förvisso, men nu är man i alla fall nyekiperad och med ny frill!

Ha en fantastisk fortsatt bra dag!

Kram P

5 kommentarer:

  1. Ja det må jag säga, det är till att lyxa till det. Fast jag håller med, galet kul att shoppa och så har du ju lyckats få ny frilla på köpet. Bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. Låter som en lovely day :-) !

    SvaraRadera
  3. Because you´re worth it! //Puss sys

    SvaraRadera
  4. Så det här var ditt lilla hushållstips!
    Du är Borås svar på Maria Montesami!!!

    Mamsi

    SvaraRadera