måndag 24 maj 2010

Nära skjuter ingen hare

Allt är inte guld och gröna skogar just nu. Banne mig.

Varken jag eller Johan har sovit något vidare inatt, och fasen vet om det blir bättre natten som kommer... Slutbesiktning i morgon, och från att ha varit ett drömbygge där allt går som planerat och utritat har det blivit fel efter fel efter fel de sista dagarna.

Det är säkert inte så dramatiskt, men det räcker för att få hål i magen och känna en viss trötthet.

Vi önskar bara att allt blir som vi velat ha det från början. Och det kan det ju mycket väl bli. Det kommer det att bli. Men varför var allt tvunget att kuka ur sig på målsnöret?

Det var liksom dags nu. För en här-går-allt-i-nattsvart-blogg.

Stön P.

6 kommentarer:

  1. Hej! :) Jag hittade eran blogg genom att jag var inne på Anebyhus och kikade.
    Vi funderar och funderar på att bygga hus, eller köpa ett och sedan renovera. Hm! Jobbigt det dära... Såg ert hur och det är jättefint. :) Får jag fråga vad ert hus kostar? Tihi! ;) kanske lite väl nyfiken, men vi spånar lite bara. :)

    SvaraRadera
  2. Hejhej!

    Usch, hoppas verkligen att det hinner komma in i andra andningen, eller vad man säger.
    Jag håller tummar och tår för att det ordnar upp sig inför slutbesiktningen!

    Lycka till imorgon!!!

    Kram,
    M

    SvaraRadera
  3. Vad är det som inte stämmer mot era önskningar??? Stort lycka till.

    SvaraRadera
  4. Ja vad är det som blivit fel efter fel efter fel? trist

    SvaraRadera
  5. Tänker på er å håller tummarna stenhårt!

    SvaraRadera
  6. Önskar er lycka till idag och stort GRATTIS! Äntligen husägare!
    Kram Anna

    SvaraRadera