söndag 2 maj 2010

Accentfärger here I come!

Oh my god! Så himla härlig dag. Sola skiner och fåglarna sjunger :)

En härlig Valborg med bästa Talludden gav mig precis så mycket energi som jag behövde. Passade på att ådra mig årets träningsvärk från Wii Fit också..! Helvete så ont det gör överallt - allt på grund av några timmar på en bräda vid ett tv-spel. Sjukt. Kvickt vidare till barnadop med systersonen i Småland och sen hemkomst till ljuvliga mannen i mitt liv igår kväll. Det var den förstamaj det. Inga tåg eller demonstrationer här inte! Skatten får gärna fortsätta vara där den är, blått är flott.

Nu är det massor som ska göras egentligen inför flytten; det ska packas och tänkas och planeras och stuvas. Men just idag är inte första dagen på de grejernas avprickning från listan. Idag ska det gå i orange och cerise! Jag har kommit på att badrummet på nederplan, det vit/svart-grå som syntes i förra inlägget, ska inredas med cerise och orange små kryddkorn. Åh, ljuva inredningstankar - här ska piffas och puffas och fyndas! :)








Bilder från IKEA, Marimekko, Ittala.
Så nu blir det ut i bilen och iväg!
Tjing!!!
Kram P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar