onsdag 12 maj 2010

Man till kvinna

Och så kanske någon undrar varför jag googlar youtube-klipp, bilder och instruktioner på hur man sminkar en man till kvinna? Någon annan kanske undrar varför Johan nyss var tvungen att sitta modell för att få sina ögonbryn borttrollade, läpplinjerna förstärkta och kindbenen markerade?

Genom att vara öppen och genom att älska utmaningar ställs man också ofta inför just sådana, utmaningar alltså :). Jag fick en via telefon igår. Jobba extra? Ja, det är väl klart jag gärna tar ett extraknäck!

Göra vadå sa du? Svensexa? Make-up-artisten dubbelbokad? JAG? Sminka en man till en kvinna? Snyggt? Så snyggt att han ska kunna bli uppraggad som kvinna på krogen? Ok. Taget. KUL!

Visst. Jag har mina kunskaper inom make up, men det här blev några divisioner över det normala. Spännande! På lördag smäller det - jösses så roligt det ska bli!

Och japp. Johan är betydligt snyggare som man. Tack Gode Gode Gud. Tyvärr vägrar han att låta mig publicera någon som helst pinupp-bild...

Kram P

1 kommentar:

  1. Va BRA Johan, att du är snyggare som man än kvinna. Det känns liksom lie lugnare så!
    Svärmor ;)

    SvaraRadera