lördag 19 december 2009

Vän eller fiende

Hej kära bloggläsare,

nu är det så att vi har lagt upp vår blogg på vibyggerhus.se och detta har urartat till en kamp på liv och död för att upprätthålla vår position på topp 10 rankingen. Så in och rösta på er favortihusblogg, sätt gärna en 5:a om ni någon gång i framtiden vill bli hembjudna till oss på en kopp kaffe, inflyttningsfest eller helt enkelt en trevlig samkväm. Se absolut inte detta som ett hot, utan bara som en rekommendation. =)

/Johan

3 kommentarer:

  1. Vad har ni för kaffe? Jag är lite kräsen, serru...

    Ni är välkomna hem till oss på en kopp östafrikanskt i vår.

    /Kaffenörden i Buxbomen

    SvaraRadera
  2. Skönt att du länkade Johan! Jag är inte så hemmastad i husbyggarnas värld och har sedan kvällsmatsbjudningen försökt leta efter hur sköven man röstar men trasslar bara in mig i alla miljoners husbloggar och hemsidor för nybyggare som finns på nätet.
    Skall genast in och rösta med förhoppning om att få komma hem till er och som fattig student är jag inte alls lika kräsen som ovanstående talare, så länge det inte är Euroshopper-kaffe är jag nöjd.

    SvaraRadera
  3. Det som bjuds för tillfället är en aromatisk och rostad härlig böna ifrån Zoegas. Något östafrikanskt är det inte så jag tackar ödmjukast för denna inbjudan.
    Helene när du kommer så kan du få en smörgås också, så du slipper gå hungrig (det är ju inte lätt för fattiga studenter nu för tiden).

    /Johan

    SvaraRadera