tisdag 29 juni 2010

Vad händer?

... jo, vi bygger vår altan - som snart är klar. Ska mobilblogga från den ikväll med bild - lovar.

... jo, vi har fortfarande inte prioriterat att packa upp våra flyttlådor. Det tar vi när det regnar.

... jo, min rygg har pajat återigen (minns ni förra sommaren?), så jag kan inte längre bygga altan. Punkt ett är således reviderad. Johan bygger altan.

... vi äter alla måltider utomhus och badar resten, och solar i våra nya solstolar. Att bygga altan med pajad rygg är inte jobbigt.

... jo, ikväll kommer en grävarkille som ska plana ut hela tomten och fylla med matjord - Jeej! Sen ska vi så gräs så det ryker!

... jo, och så har Johan semester sedan en och en halv vecka, och i morgon eftermiddag tänker också jag leva det ljuva livet i fyra veckor framåt!

... jo, och så har vi nästan glömt vad städning heter och var centraldammsugarslangen är någonstans. Vem orkar prioritera inomhus?

... jo, och så är livet fantamig underbart.

Stor sommarkram P.

1 kommentar:

  1. Det märks att du bor med en finne.
    Jo..
    Jo..
    Jo..
    Jo, jag sitter här och funderar på varför jag är så här liten på jordklotet. Jag är ju så liten som om man tar ett äpple..
    PUSS!
    Vi vill komma på besök!

    SvaraRadera