måndag 7 september 2009

Vakuum

Jaha då har vi startat upp byggnadskreditivet, betalat tomten och kommit fram till nästan fulländade planlösningar. Men vad händer nu?

Vi väntar på nollritningar till kök och badrum, väntar på nästa planlösningsförslag, väntar på att kunna boka tid med köksgubben på ballingslöv, väntar på att vi kan beställa huset, väntar på att........ Känner mig just nu som en otålig treåring, jag vill och jag vill NU!

Ska det inte gå fortare att bygga hus?

Nej nu får jag sluta klaga, jag har ju ett par skor att tvätta, (för tredje gången). Hatar lera.

/Johan

2 kommentarer:

  1. Kan du inte ta med ett par sånna där blå-dra-över-skorna-skydd som ni har på sjukhuset o använda. Det tror jag på :-)
    //Joanna

    SvaraRadera
  2. Javisst det är ju ett bra förslag...
    Eller så tar jag och håller mig på gräset i fortsättningen, ska nog inte överskatta min förmåga att hoppa mellan stenarna som en liten getabock.
    /Johan

    SvaraRadera