tisdag 28 september 2010

Lönepiff

Fan va gött det är med löning. Att för en stund känna sig oslagbar, rik och gränslös!

Jag tog tag i den där känslan och satte målet "piffa upp badrummet". Rent och avskalat är snyggt, men när det känns kalt och själlöst är gränsen på fel sida. Mer textilier!

Bilen styrdes till Jysk där denna hylla fyndades! Sjukt bra pris, snygg och stabil dessutom.

Då jag jobbat med frotté i nästan fem år kändes det hemtamt och vant att rulla handdukar, snudd på att man saknat det! Också tack vare den rullningsvanan som skåpen är fulla med schysst frotté, och varför ska de ligga kvar i skåpen, när de istället kan bidra till härlig och mysig badrumsfeeling?

Jag är nöjd, tack Jysk för hyllan!

Kram P

7 kommentarer:

  1. Det där var en av de snyggare steghyllorna jag sett... På Jysk!?! Nästan så att man blir irriterad ju. Snygga saker ska vara dyra. Att drömma om. Att spara till...

    SvaraRadera
  2. Jysk säger du, blir nog att fara förbi där. Ville ha en precis så där att ha handdukar på utanför duschen.

    SvaraRadera
  3. Håller med ovanstående. Snyggt, som i dom "fina" heminredningsmagasinen. Visst är det roligt att piffa upp...
    kramar från farmor

    SvaraRadera
  4. Grymt snyggt!
    De där har ni fått till vill jag säga, precis som allt annat i ert hus!
    Som vi alla vet, Rom byggdes inte på en dag ;)

    SvaraRadera
  5. Bra smak - grymt snyggt! Kram L

    SvaraRadera
  6. Jäklarns vad snyggt!
    En sån vill jag oxå ha.
    Men innan vårt hus är dax att inreda har den väl försvunnit ;) Plus att jag måste träna mer på att rulla frotté...
    Ni har fått det jättefint!

    SvaraRadera