fredag 28 augusti 2009

Bastubad?

Hörrni, Finne eller Svenne, ta och rösta i vår enkät till höger här ------------------->

Som sagt, vi ska ha vår bastu, Johan är bestämd som attan och det är ingen idé att opponera sig. Försöker så smått förebereda mig för att fira helg i en liten varm vrå med en svettig man vid min sida i framtiden. Hm, kan gå bra i och för sig, nu när jag tänker efter... Men ändå, stearinljus, pocketbok, musik - få saker går upp mot en stund i badet...

Så va tusan! Lägg din röst och ge oss lite indikationer! Vad vill NI göra? Bada, basta?


Trevlig helg!

Kram P

5 kommentarer:

  1. Jag har lagt min röst på badkar, men då snackar vi Generöst badkar, vill bara inte ha bubblorna, satans mäck att hålla de skinande rena hela tiden. Men min åsikt är att ett avkopplande SPA bad men drink eller mousserande slår svettig ölknäckande bastu anytime ;)

    SvaraRadera
  2. Gillar att basta. Leka spa med peeling och hårmask. Eller bastu med en kall öl... Mmmm, öl
    //Joanna

    SvaraRadera
  3. Hahaha Sis! Vet du, när du kan pumpa så är du välkommen hem till bastun vettu!

    /P

    SvaraRadera
  4. Vi har både och... då får ALLA som de vill. Men i längden tycker jag personligen BAD är det bästa. Kan dock inte rekommendera BUBBELBAD, skit jobbigt att hålla rent. Vi kommer slänga ut vårat badkar så fort barnen blivit något större. Puss o kram Jenny

    SvaraRadera