fredag 19 augusti 2011

Götta ner sig och bara försvinna

Och här ligger jag och fläker ut mig
Varför kan man fråga sig. Med förbud att röra sig mer än nödvändigt är det inte så lätt att bara luta sig tillbaka och njuta av livet. Gotta love foglossning. Helvetet är nära stundtals.

Men så uppenbarade sig min lösning och vår önskan om att jäsa ner sig och gotta sig ordentligt. I underbara feta killar. Fatboys! Eller douche bags som just denna med vita sömmar heter.


Lyckan är total! En röd till min mamma och två svarta boys till oss. Vi har dessutom slagit till på utomhusvarianten som förmodligen kommer att få bo på altanen nästa säsong.

Till dess låter vi oss omslutas av dess 350 liter plastkulor och bara flöta.

Att ha två egna douche bags i vardagsrummet är en avslappningsorgasm i sig.

Trevlig helg!


3 kommentarer:

  1. Ser härligt ut med fatboysen, men det där med foglossning är ju verkligen ingen hit! Ta det lugn och lyssna på kroppen och passa på att bli lite extra bortskämd istället. Så fort den lille/lilla är ute har du glömt och fölåtit allt vad foglossning är, om det är till någon tröst.. ;o) Nu minns jag inte hur långt det är kvar för er, men stort lycka till på sluttampen med graviditeten. Kram!

    SvaraRadera
  2. Ajaj! Inte mycket att göra då... vet hur det är, jag hade själv djävulskt ont i nästan 4 månader! Lätt när man redan har ett barn på nästan fyra år... Uscha. Ta hand om dig nu och samla kraft och längta. :)

    SvaraRadera
  3. Vart har ni köpt fatboysen? :)

    biobränsle

    SvaraRadera