tisdag 13 september 2011

Update

Nä. Det är under all kritik - jag vet. Men det finns exakt NOLL inspiration att blogga om vårt hem just nu. Fastän vi gjort iordning barnrummet. Jättefint! Men annars... Vad gör vi?

Detta är utsikten:


Jag jobbar halvtid, ligger ner resterande tid och drömmer om att kunna promenera.
Jussi sitter jämte på vårt kontor/gästrum och pluggar. Han har kommit in på läkarprogrammet i Göteborg och läser,läser, läser. Duktig kille!

Vi väntar på att november ska komma med storken. Jag väntar på att få må bättre.

Och så pratar vi bebis. Hela tiden.

Kram P

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hej,

    Känner igen mig... Jobbar också halvtid, vilar resten av tiden och känner att jag inte får nåt gjort. Går in i vecka 23 imorgon så här väntar vi på Januari. Hörde om någon som åkte runt i rullstol på grund av foglossningar. Är glad att det inte är så illa.

    Kommer förbi och säger hej någon dag.

    //Anna i nummer 26

    SvaraRadera