fredag 6 maj 2011

Planterat!

Fröken Ludvigsson


var den som hjälpte mig med dagens mission. Eftersom jag inte har ett enda grönt finger så blev jag mycket glad för Rappne II :)


Till entrén köpte vi vita höga krukor som vi planterade murgröna och någon slags vit blomma med nåt lila i mitten.



Tycker själv att det blev urnice! Och då måste jag faktiskt säga att det var jag som valde och Rappne som tyckte och höll i projektet.

På altanen satte vi en Azalea som ska slå ut.


Gud så käckt!!

Nöjd med mina växter. Som tusan!

Kram P

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Jag ska köpa mig en azalea, den kanske kan passa i den kruka jag har över. Tack för tipset! Det blev ju jättefint det däringa! Så snyggt när ni fått stenat och stentrapp och sådär ordning på entren. Jag vill åxå ha ordning på vår entre... här ser det bara stökigt ut :(
    trevlig helg!!!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Åh, så fint det blev, tänkt att lite växter kan förändra så mycket?! Pricken över i:et kan man ju säga. Men vilket jobb ni måste haft med allt "markarbete", alltså. Blev jättefint tycker jag! Älskar trädäcket!

    Roligt att vi följs åt, stort grattis till er!!! Hoppas att du mår bra och så?!

    Ha en trevlig helg!

    Kram, Madde

    SvaraRadera