tisdag 21 december 2010

Tulpaner till jul

I mitt tidigare liv arbetade jag för en chef som hade vett på fina julklappar! Stora dyra och fina tulpanbuketter fick vi allihop varje år i julveckan - något som man hade omaket att vänja sig vid. För nu, i mitt nuvarande liv, får jag inte ett jota. Så då blir det att beställa tulpanbukett till sig själv! Hyacinter, amaryllis och julstjärnor i all ära, men tulpanerna funkar bäst!


På torsdag ska de hämtas, God Jul J&P önskar P.

Och just det! De är inte alls från mig. Vi kan faktiskt tacka Länsförsäkringar Bank för våra jultulpaner! För när man belånat sig ner till röven så är man en uppskattad kund som får blomstercheckar på posten. Yey! Det var värt att bygga hus, bara för den sakens skull! :)

2 kommentarer:

  1. Grattis, Swedbank har inte alls samma förmåner för sina högt belånade kunder :(

    SvaraRadera
  2. I like... bra bank :)

    GOD JUL!!!!!

    SvaraRadera