lördag 4 december 2010

Hat - Kärlek

Från Hatajulenochalltsomhördärtillförjulenärbaratillföridiotersomtrorattdeleverettlyckligtlivochintefattatattdetärenjävlalögn till ett sävligt lugn och massa mys.

Jag kan inte på rak arm säga att jag älskar hela grejen; fortfarande stökar det till i huvet då och då och jag blir ledsen och uppgiven i tanken på perfektion, men jag gillar't mer och mer.

I år vill jag vara med och starta en egen jul med allt vad det innebär. Inte så måstigt, inte så stressigt, inte så bajsnödigt och perfekt. Mest en jul för min familj. Med mycket värme, kärlek, hyacinter, ljus, sång och skratt.

Jag vill fylla huset med vänner, familj, musik, dofter, prat och kyssar under misteln.

Magi.

Kram P

2 kommentarer:

  1. Det är bra att skapa egna traditioner när man har en egen familj. Man måste inte göra som allt som man har blivit van vid sedan barnsben.
    Mammi

    SvaraRadera
  2. Den känslan kommer att ge en god atmosfär i huset och det kommer att sitta i.......
    Goda tankar som värmer inombords, det smittar av sig !!
    Kramar från farmor

    SvaraRadera