måndag 29 november 2010

Leka bör vi, annars...

...Dör vi?
Jäjä, dör gör vi ändå. Men vi kan väl ha skoj tills det händer? Man slutar inte leka för att man blir äldre, man blir äldre när man slutar att leka. Så är det.

Jag är urusel på att leka barnlekar. Jag suger på att leka mamma-pappa-barn och med dockor. I de tillfällena är jag sämsta extramorsan någonsin. Dock är både jag och Johan ena riktiga brötmaskiner när det kommer till snö. Brottas, pulka, snöbollskrig - name it. Jag lovar att vi har minst lika skoj som femåringarna... :)

Så det var underbart att träffa Robert och Richard igår över lite fika och en massa pulkaåkning. Jag mådde bra och kände mig pigg, och livet lekte. Om det var pulkaåkningen eller efterkommande bastubad som gjorde att jag blev sämre igen, det vet ingen, men jag tror nästan det var värt det!

Bilden är fett stulen från Robert som tog fina bilder med sin grymmekamera. Vill ni se mera, så studsa in hos honom och glutta!

Kramar P

2 kommentarer: