måndag 25 april 2011

Prima granit über allés!

Looki looki:



En radda med fallossymboler tornar upp sig framför huset. De ska senare eventuellt kopplas ihop med alu-rör. Den betongdumper som försöker sig på en genväg numer kan skratta hela vägen till plåtslagaren. Eat shit dumbass!! Hah!!

Även trappan är klar, så när på lite fog som ska kletas på om ett par veckor:






Så jäkla nöjda så långt! Och när plattorna kommer på plats kommer det bli sjukt nice. Roligt att få ordning!!

Jag funderar även på ett inlägg som behandlar släktet hussäljare. Kanske inte kommer bli blogghistoriens mest positiva inlägg, men eventuellt ett intressant sådant. Har ni några synpunkter som ni inte tycker jag ska glömma?

Puss på er.
Eder P

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Hipp hurra, nu har trappan kommit som vi har väntat på..... Gud, vad ni är duktiga och flitiga!!!!!!! Jag och farfar är så imponerade!!
    Mästardiplom skulle ni ha.. Vi kommer snart och tittar, till dess må så gott/kramisar

    SvaraRadera
  2. Jävla T9! Skulle ju vara über alles, inte allés!
    Hoppas på överseende :)

    SvaraRadera
  3. Oj oj va fint det blir. Vi blev nyfikna på var man hittar stenen ni använt till trapp och stenstoplarna och vad det kostar?

    Än en gång, grymt fint =)

    kram Em

    SvaraRadera
  4. Das ist so sehr schön, meine Lieblings!
    Mutter

    SvaraRadera
  5. Snyggt! Riktigt snyggt!
    Ang hussäljare vill jag bara påminna dig om att alla inte är lika ;) personligen har jag väldigt lite till övers för säljare över huvud taget, själlösa odjur är vad många av dom är, falska och säger vad som helst för att få sälja och vill inte ta ansvar... Samtidigt är jag själv hussäljare. Ska bli väldigt spännande att läsa det inlägget sen ;)
    Kram

    SvaraRadera